szczesna.pl

Blog ogólnotematyczny

darmowe zdjęcia na stronę firmową
Lifestyle Praca

Darmowe zdjęcia na stronę firmową

Strona internetowa jest dzisiaj wizytówką firmy. Niemal wszystkie działania marketingowe przeniosły się do wirtualnej rzeczywistości. Potencjalny klient szuka informacji właśnie na stronie www. Oczywiście bardzo ważna jest treść, ale nie bez znaczenia są też zdjęcia i ogólnie, szata graficzna.

Bezpłatne fotografie

Darmowe zdjęcia na stronę firmową można oczywiście ściągnąć z internetu. Są specjalne portale, gdzie takie właśnie zdjęcia się znajdują i można pobrać ja i wykorzystać bez płacenia za tę usługę. Trzeba jednak dokładnie zorientować się, czy rzeczywiście te zdjęcia są bezpłatne. Może bowiem zdarzyć się, że licencja obejmuje tylko określone cele, na przykład wykorzystanie zdjęcia na własny użytek, a nie zamieszczenie go na firmowej stronie. Zatem podstawą jest dokładne zapoznanie się z regulaminem. Oczywiście nie wszystkie zdjęcia na firmowej stronie muszą być osobiście wykonane przez właściciela przedsiębiorstwa. Dzisiaj normalną praktyką jest ściąganie takich zdjęć z Sieci, pozyskiwanie ich na różne sposoby, korzystanie z tak zwanych banków zdjęć. To sprawia, że strona wygląda przejrzyście, wszystko do siebie pasuje i prezentuje się niezwykle profesjonalnie. Dzięki temu potencjalni klienci wiedzą, że mają do czynienia z osobami, które działają na 100%, którzy dobrze wykonują swoją pracę. Pierwsze wrażenie po włączeniu strony internetowej jest niezwykle ważne. Wydaje się, że jeżeli ktoś nie ma dobrych zdjęć, to na razie powinien zrezygnować z zamieszczania grafiki. Lepiej zaskoczyć odbiorcę na plus niż na minus.

Strona internetowa w biznesie

Strona internetowa powinna spełniać kilka funkcji. Przede wszystkim klient powinien znaleźć wszystkie informacje, których poszukuje. Musi w razie potrzeby znaleźć kontakt, aby napisać lub zadzwonić do firmy. Zatem aktualny telefon, stacjonarny bądź komórkowy, a także adres e-mail oraz stacjonarny adres siedziby firmy to absolutna podstawa. Należy też napisać, w jakich godzinach można kontaktować się z firmą. Potencjalny klient powinien też znaleźć cennik towarów bądź usług, o ile oczywiście nie jest to objęte tajemnicą z różnych względów. Strona internetowa powinna być dopasowana do rodzaju prowadzonej działalności. Inaczej pewnie będzie prezentować się producent sprzętu medycznego, a inaczej kreatywna agencja marketingowa. Będą użyte zupełnie inne kolory do identyfikacji wizualnej. Realia prowadzenia firmy w dzisiejszym świecie są zupełnie inne niż jeszcze kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu. Dzisiaj wszystko odbija się szerokim echem w internecie. Klienci zamieszczają tak swoje opinie, zarówno te pozytywne jak też negatywne. Dlatego też trzeba szybko i sprawnie na nie reagować, trzeba wiedzieć co dzieje się w social media.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *